skip to Main Content

Financieel persoonlijk assistent

Op het moment dat u zelf niet meer in staat bent om uw financiële zaken te regelen of op het moment dat u daar zelf geen zin meer in heeft, kunt u onze hulp inroepen. Wij kunnen vervolgens de door u aangegeven financiële zaken van u overnemen. Uiteraard alleen op het moment dat u daar aan toe bent en daarvoor het signaal geeft. Dit gebeurt door middel van een notariële volmacht. Dit document is door de notaris opgesteld. Hierin geeft u aan welke zaken wij voor u mogen regelen. Nadat deze volmacht is ondertekend bij de notaris kunnen wij, op uw aangeven, de volgende zaken van u overnemen:

  • Beheren van de administratie.
  • Uitvoeren van de betalingen via de bank.
  • Beheren van de beleggingen.
  • Doen van aangifte inkomstenbelasting.
  • Beheren van de verzekeringen.
  • Uitvoeren van aanvullende, maatwerk taken. Te denken valt aan het aanvragen van PGB (Persoonlijk Gebonden Budget) of het contant opnemen van geld t.b.v. kleine persoonlijke uitgaven, enz.

De kosten voor de werkzaamheden als financieel persoonlijk assistent begroten wij graag voor u. Dit is mede afhankelijk van de door u gewenste uit te besteden werkzaamheden.

Wij zorgen voor openheid. U, of iemand die u daarvoor aanwijst, krijgt 24/7 inzicht in uw dossier. Daarnaast leggen wij periodiek een volledige rapportage met verantwoording af, de zogenaamde rekening en verantwoording.

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Neem contact op met ons en laat u informeren

De voordelen van NeBeK als Financieel persoonlijk adviseur

NeBeK staat voor kwaliteit. Als u voor NeBeK kiest garanderen wij:

  • Maatwerk.
  • Transparantie.
  • 24/7 inzicht in het verloop van uw financiën.
  • Korte en duidelijke communicatielijnen.
  • Vooraf duidelijkheid over tarieven.
  • Uitgebreide expertise.
  • Jarenlange ervaring.
Back To Top